Sekcja pomocy (FAQ)

- Użyj wyszukiwarki znajdującej się w nagłówku strony.

Поиск по сайту Клуб NSP

1) Wpisz słowo kluczowe do wyszukania (na przykład: chlorofil, witaminy, szminka...).

2) Naciśnij klawisz Enter na klawiaturze lub kliknij ikonę lupy.

- Jeśli nie znasz nazwy produktu - zadaj pytanie konsultantowi online, formularz zapytania na dole po prawej stronie lub skontaktuj się z nami w dowolny dogodny dla Ciebie sposób, a my prześlemy Ci bezpośrednie linki do odpowiednich produktów.

Aby złożyć zamówienie, przejdź do strony wybranego produktu.

  1. Wybierz żądaną kwotę, klikając "+" obok zdjęcia produktu.
  2. Kliknij przycisk "Kup".

3. Przejdź do koszyka, klikając jego ikonę:

i kliknij przycisk "Do kasy".

4. Wypełnij wszystkie pola: imię, nazwisko, pełny adres, numer telefonu kontaktowego

* Pamiętaj, że jeśli nie posiadasz numeru rabatowego NSP, musisz pozostawić to pole puste lub zarejestrować się, aby uzyskać dostęp do cen partnerskich!

5. Wybierz rodzaj dostawy, stawiając kropkę przed wybranym rodzajem dostawy: "Odbiór własny" lub "Do drzwi".

6. Kliknij przycisk "Potwierdź zamówienie".

7. Kopia zamówienia zostanie wysłana pocztą e-mail.

  1. Jeśli jesteś klientem naszego sklepu internetowego, możesz wysłać swoje pytania na nasz adres e-mail [email protected].

  2. Jeśli masz numer rabatowy NSP (umowa partnerska), który nie został wydany przez nas, możesz opublikować swoje pytania na forum tutaj (rejestracja NIE jest wymagana)

QIP Shot Screen 142

Odpowiedź : Po przetworzeniu zamówienia przez menedżera otrzymasz wiadomość e-mail na swoją skrzynkę pocztową. W liście będą pełne informacje o tym, gdzie i jak odebrać zamówienie: adres i numer telefonu, gdzie i kiedy można odebrać zamówienie.

Odpowiedź : Nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych kroków, aby otrzymać 30% zniżki - po prostu złóż zamówienie za 41 USD lub więcej. Twoje zamówienie zostanie automatycznie przeliczone ze zniżką, możesz zobaczyć tę informację w koszyku.

Po przetworzeniu zamówienia na Twoją skrzynkę pocztową przyjdzie informacja o Twoim osobistym numerze rabatowym.

Odpowiedź: Dostawa "od drzwi" jest dostępna w dni powszednie.

Odpowiedź:

  1. Jeśli otrzymałeś numer rabatowy po złożeniu zamówienia na naszej stronie, możesz go użyć przy kolejnych zakupach

  2. Jeśli nie otrzymałeś numeru rabatowego na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z osobą, która pomogła Ci go uzyskać, a ona doradzi Ci, gdzie możesz kupić produkty, aby otrzymać bonusy.

Odpowiedź : Wszystkie produkty są licencjonowane i certyfikowane zgodnie ze wszystkimi zasadami kraju, w którym są prezentowane (pracujemy w ponad 35 krajach). Dowiedz się więcej o jakości tutaj


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadaj pytanie w dowolny sposób!

...Możesz również zadać pytanie poniżej:

Zadaj pytanie
Uwaga: HTML nie jest obsługiwany! Użyj zwykłego tekstu.