Sekcja pomocy (FAQ)
- Użyj wyszukiwarki znajdującej się w nagłówku strony.
1) Wpisz słowo kluczowe do wyszukania (na przykład: chlorofil, witaminy, szminka...).
2) Naciśnij klawisz Enter na klawiaturze lub kliknij ikonę lupy.
- Jeśli nie znasz nazwy produktu - zadaj pytanie konsultantowi online, formularz zapytania na dole po prawej stronie lub skontaktuj się z nami w dowolny dogodny dla Ciebie sposób, a my prześlemy Ci bezpośrednie linki do odpowiednich produktów.
Aby złożyć zamówienie, przejdź do strony wybranego produktu.
- Wybierz żądaną kwotę, klikając "+" obok zdjęcia produktu.
- Kliknij przycisk "Kup".
3. Przejdź do koszyka, klikając jego ikonę:
i kliknij przycisk "Do kasy".
4. Wypełnij wszystkie pola: imię, nazwisko, pełny adres, numer telefonu kontaktowego
* Pamiętaj, że jeśli nie posiadasz numeru rabatowego NSP, musisz pozostawić to pole puste lub zarejestrować się, aby uzyskać dostęp do cen partnerskich!
5. Wybierz rodzaj dostawy, stawiając kropkę przed wybranym rodzajem dostawy: "Odbiór własny" lub "Do drzwi".
6. Kliknij przycisk "Potwierdź zamówienie".
7. Kopia zamówienia zostanie wysłana pocztą e-mail.
- Jeśli jesteś klientem naszego sklepu internetowego, możesz wysłać swoje pytania na nasz adres e-mail info@nspclub.org.
- Jeśli masz numer rabatowy NSP (umowa partnerska), który nie został wydany przez nas, możesz opublikować swoje pytania na forum tutaj (rejestracja NIE jest wymagana)
Odpowiedź : Po przetworzeniu zamówienia przez menedżera otrzymasz wiadomość e-mail na swoją skrzynkę pocztową. W liście będą pełne informacje o tym, gdzie i jak odebrać zamówienie: adres i numer telefonu, gdzie i kiedy można odebrać zamówienie.
Odpowiedź : Nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych kroków, aby otrzymać 30% zniżki - po prostu złóż zamówienie za 41 USD lub więcej. Twoje zamówienie zostanie automatycznie przeliczone ze zniżką, możesz zobaczyć tę informację w koszyku.
Po przetworzeniu zamówienia na Twoją skrzynkę pocztową przyjdzie informacja o Twoim osobistym numerze rabatowym.
Odpowiedź: Dostawa "od drzwi" jest dostępna w dni powszednie.
Odpowiedź:
- Jeśli otrzymałeś numer rabatowy po złożeniu zamówienia na naszej stronie, możesz go użyć przy kolejnych zakupach
- Jeśli nie otrzymałeś numeru rabatowego na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z osobą, która pomogła Ci go uzyskać, a ona doradzi Ci, gdzie możesz kupić produkty, aby otrzymać bonusy.
Odpowiedź : Wszystkie produkty są licencjonowane i certyfikowane zgodnie ze wszystkimi zasadami kraju, w którym są prezentowane (pracujemy w ponad 35 krajach). Dowiedz się więcej o jakości tutaj
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Zadaj pytanie w dowolny sposób!
...Możesz również zadać pytanie poniżej: